sexy jenter

To jenter som badet

Det var langhelg, og for en gangs skyld følte jeg meg virkelig sprek. Ja, jeg var så full av energi at jeg faktisk helt av meg selv fant ut av jeg skulle ta meg en liten fjelltur. Været var, topp og juli måned stod i full blomst.
Jeg labbet av, gårde tidlig om morgenen. Turen skulle ikke gå lenger enn at jeg kunne returnere samme kveld. Og oppover bar det.
Men etter tre timer med nokså hard stigning, kjente jeg at kondisjonen ikke tillit den store kraftanstrengelsen jeg på forhånd hadde planlagt.
Det ble til at jeg la meg ned ved en lite fjellvann. Sola hadde stekt så inderlig at jeg følte meg svett fra innerst til ytterst. Og med føttene duppende nede i det befriende vannet satt jeg der og bare ventet på at pulsen skulle falle ned til normalen igjen.
Men plutselig hørte jeg noe. Det kom noen lyder fra et sted ikke så langt unna. Jeg hørte stemmer og noen som lo. Og jeg bestemte meg for å undersøke hva dette var for noe.
Jeg lot sokkene ligge og begynte å gå. Og hundre meter lenger borte, der en liten bukt slynget seg innover, så jeg to jenter som badet. De skrålte, og hadde slett ikke fått øye på meg. Klærne deres lå inne ved bredden. Og nå kjente jeg at det pirret litt i kroppen. Hvorfor ikke bare kaste seg ut og være med på moroa?
Som tenkt så gjort. Jeg kastet alle plagene og bare brøytet meg ut i det kalde vannet. Jentene fikk nærmest sjokk da denne fremmede villmannen plutselig dukket opp. Men da de fikk summet seg begynte de å sprute vann på meg, og jeg var med på leken.
De het Randi og Jenny, og var neppe mer enn tjue år. Begge var livlige jenter, men til slutt syntes de visst det var nok og begynte å gå opp mot bredden.
– Nå må du lukke øynene, flirte Randi. Hun steg opp av vannet som en fristende gudinne. Jenny var like sensuell.
Jeg hadde lyst til å slå følge, men fant ut at jeg skulle ta det litt med ro foreløpig. Det var jo ingen vits i å skremme dem bort.
De kom seg på land, og stod og tørket de nakne kroppene sine med ryggen vendt mot meg. Så dekket Jenny seg bak den store håndduken og snudde seg mot meg.
– Kanskje du har lyst på litt grillmat? Vi har teltet vårt her borte.
Jeg hadde ingen ting i mot grillmat. Men jeg hadde ingen ting å tørke meg med, men: så fikk jeg låne et håndkle.
Jeg begynte å gå opp: av vannet. Heidi is hadde den ufyselige temperaturen i vannet gjort sitt til at jeg ikke så ut som en vandrende ståpikk.
Men jentene glante likevel på underlivet mitt, før jeg fikk håndkleet fra Randi.
Grillmaten var en bløff. Jentene hadde tydeligvis bestemt seg for å forføre meg, og jeg var med på leken. Fra det øyeblikket vi nådde teltet haglet det med kommentarer som hele tiden kunne henspeiler på sex.
Litt synd med det kalde vannet, sa Randi. – Vi fikk jo ikke med oss størrelsen.
Den kan du få senere, sa jeg og la meg makelig bakover i teltet.
Nei, jeg vil se den nå! Og uten videre drog de av meg buksene. Randi var raskt frampå og kjente på pikken min. Hun runket den med ivrige bevegelser og den vokste seg straks ut i full størrelse.
I mellomtiden hadde Jenny tatt av seg klærne sine. Hun la seg til rette slik at jeg kunne slikke fitta hennes. Tungespissen min fant den lille rosetten og Jenny begynte å stønne noe voldsomt.
Selv hadde jeg vanskelig for å ligge stille mellom lårene til Jenny. Randi sokket meg nemlig så himmelsk deilig at jeg kjente at det ikke kom til å gå lang tid før jeg sprutet. Og ganske riktig. Sekunder etter forsvant første sædladning inn i den glupske munnen til Randi. Hun svelget begjærlig unna, og slikket pikkhodet helt rent etterpå.
Men nå ville Jenny ha pikken min inn i fitta si. Hun satte seg oppå meg og trædde seg ned på min stive stolthet.
Og så kom Randi med en fitte som allerede var drivende våt at fittesafter. Jeg kjørte hodet inn mellom de runde lårene hennes og slikket henne grådig.
Det gikk ikke lange tiden før Randi skrek ut i sin orgasme. Men jeg fortsatte bare å slikke henne, til hennes store glede. Hun vred seg som en orm, mens hun hele tiden hadde fri utsikt til Jennys fittelepper som vrengte seg over pikkskaftet mitt.
Nå var det Jennys tur. Jeg kjente at fitta hennes trakk seg sammen da det gikk for henne. Hun datt over meg, men Randi var lynraskt frempå og fikk skjøvet henne unna. Så la hun seg med siden mot meg og jeg styrte pikken kontant på plass i den varme fitta hennes.
– Ta meg, stønnet hun. – Herregud, pul meg!
Nå begynte et knull som inneholdt et ubeskrivelig tempo. Jenny hadde våknet til live igjen, og lå og knadde ballene mine mens pikken for ut og inn av Randis glohete fitte.
– Knull meg i småbiter, skrek Randi og gav meg motjukk så det surklet i fitta. Så gikk det for henne også. Og mens orgasmen skylte gjennom henne, masserte Jenny ballene mine så utrolig deilig at det gikk for meg enda en gang. Randi tok i mot sæden min, og tre utkjørte sexdyr kunne endelig bevilge seg en liten pause.