Trekantsex

En nytelse hun hadde drømt om

Odd hadde fått avløsning på drosja litt før tida denne morgenen. Det var ikke til å legge skjul på at han følte seg ganske sliten der han låste seg stille inn heime. Klokka var bare litt over syv, og han ville ikke vekke Vibeke, samboeren. Hun skulle så allikevel opp om en times tid. Normalt

Han sprutet i munnen min

Han så virkelig flott ut! sa jeg ærlig og møtte blikket til mannen min. Thomas smilte og klemte meg inntil seg. Han kjente meg såpass godt at han skjønte at denne mannen hadde tent meg. Litt senere på kvelden møttes vi i restauranten som avtalt. Vi spiste en deilig middag og etterpå var det dans.

Sæden flommet ut over

Etter at jeg ble skilt for litt over tre år siden, har mitt sexliv vaklet en del. Ettersom jeg ble forlatt av min mann, tok dette på og jeg var ikke mye ute blant folk det første året. Senere begynte jeg å være sammen med gamle venninner og traff også en og annen mann. Et

Foran pikken min

Jeg må ærlig innrømme at plystring etter damer er en primitiv måte å få oppmerksomhet les kontakt på. Denne gangen på fortausrestauranten kunne jeg imidlertid ikke la være. De var bare for lekre og fristende begge to. Det morsomste av alt var etter at hun som jeg her kan kalle Inger hadde skjelt meg ut

Fremmed begynner å runke

Jeg har vært sinnssykt kåt i hele dag ved tanken på det som skal skje i kveld. Du har lovet meg dette lenge og forsikret meg om at jeg bare skal stole på deg. Jeg gjør det og venter utålmodig på at du eller rettere sagt dere skal komme. Endelig, jeg føler meg som en

sexy jenter

To jenter som badet

Det var langhelg, og for en gangs skyld følte jeg meg virkelig sprek. Ja, jeg var så full av energi at jeg faktisk helt av meg selv fant ut av jeg skulle ta meg en liten fjelltur. Været var, topp og juli måned stod i full blomst. Jeg labbet av, gårde tidlig om morgenen. Turen

erotic

Den stive pikken

Vi to, Mari og Endre, var på 27 år. Vi hadde vært samboere i 8 mnd. En kveld under kosestunden i sengen, Endre fortalte at han drømte om å knulle en fremmed jente, og som alle andre menn, ønsket han trekant. Jeg, Mari, hadde en fantasi om å se Endre knulle en annen jente, mens

sexhistorier

Den store svarte pikken

Vi hadde gledet oss til denne reisen i flere måneder, eksotiske Kenya. Det var ingen billig tur, men man gifter seg jo bare en gang så det er greit å bruke litt ekstra. Vi hadde planlagt turen i detalj før vi reiste fra Bergen. Vi skulle først fly til Amsterdam og derifra direkte til Nairobi.

erotikenoveller

Orgasmen ruller over meg

Det var sommer og jeg og mannen min satt på Aker Brygge og spiste reker og hvitvin, når jeg sier vi så mener jeg jo egentlig han. Jeg var 8 måneder gravid på dette tidspunktet så det ble jo ingen vin på meg, jeg måtte nøye meg med Farris. En jente vinker til oss og

sexy

Erotisk Novelle – I begge hull

Trond og Geir skulle ha en videokveld, og jeg skulle ut med noen venninner. Trond er forresten typen min, – Geir er en kompis av ham og en skikkelig koselig fyr. Dessuten er han innmari kjekk. Mere enn en gang har jeg sett ham for meg, når jeg har latt fantasien slippe løs, og fingrene

sexnoveller

Den beste venninnen til kone

Jeg parkerte bilen foran oppkjørselen til huset og lukket opp bildøra. Før jeg smøg meg ut av  bilen, bøyde jeg meg bak i baksetet og dro til meg plastposen som jeg var kommet for å levere. Posen var en del gjenglemte saker som skulle leveres tilbake til venninnen til kona mi. Monica som hun heter

erotikenoveller

Like slike knullopplevelser

Hei har vært i Danmark, og traff et par på båten, hun var dritlekker og kåt som et uvær… Skrevet til en kamerat som ville ha referat hvis det ble noe på meg. Traff som sagt et par sent på kvelden på vei til København. Dama var sprek og danset med masse menn, jeg fikk

Det gjorde vi forresten alle 3

Så var dagen her da. Hadde ventet i spenning og kanskje litt gru i flere uker på at den skulle ankomme. Hadde ingen tanker om noe spesielt da jeg på et nettsted lot meg friste av et bilde av en sjokoladekake. Jeg måtte jo selvsagt kommentere den flotte kaken jeg da. Dette utviklet seg til

sexnoveller

Jeg vil ha ham inne i meg

Første dag av kurset var ferdig, og jeg var endelig tilbake på hotellet. Å motta dra helt fra Oslo til Stavanger for å gå på et tredagers kurs var selvsagt litt slitsomt, men så lenge firmaet betalte hotellopphold og alle utgifter, så var ikke jeg den som klaget. Spesielt ikke siden hotellet var ganske fint,

sex

Sexnoveller – Hysj nå er det jeg

Min samboer og jeg hadde nettopp flyttet til en nytt sted, så vi kjentunge ikke så mange av dem som nå satt på innflytningsfesten vår. Det var kommet en god del mennesker fra strøket vi nå hadde flyttet til, og blant alle disse menneskene satt det i sofaen en herlig liten blondine. Jeg satt på

sexnovell

Sex Novelle – På en øy

Dette hendte for vel to år siden. Jeg var den gangen på en øy og jeg gikk og ruslet langs stranden da jeg fikk se to smellvakre damer ligge oppe i en skråning. Jeg kikket på dem en stund og fant ut at det måtte være to av damene som bodde i nærheten av der

erotikk

Sex historier – Min beste opplevelse

Jeg sto og røkte utenfor den smale sovevognskorridoren på Oslo S et par minutter før toget skulle gå. Pesende kom en uvanlig veldreid blondine opp i vognen i følge med en venninne, som var mørk som synden, men nesten like veldosert i kurvene. Jeg pleier alltid å være høflig mot damer, men det er jo

sexnovell

Sex Noveller – Knull i militæret

Tro det, eller ei, men dette er sant. Det hendte meg i NordNorge under første helgeperm i Porsanger. Jeg og kameraten min, Leif, var på diskotek i Lakselv. Og da vi tok bussen nedover, tenkte vi kun på en ting. Vi hadde jo hørt at de nordnorske jentene var helt ville etter kuk. Vi kom