erotikenoveller

Sex på toget

Mange av oss har hatt sex på et offentlig sted, og vi vet jo hvor spennende det er å “nesten” bli tatt, eller å se mennesker vandre like forbi helt intetanende. Under følger en novelle som kanskje kan få NSB til å skjerpe sine rutiner – hva vet vi, kanskje de setter opp ett overvåkningskamera? God fornøyelse!

For omtrent 3 år siden hendte det noe på Nordlandsbanen som jeg sent kommer til å glemme. Jeg hadde fått perm fra det militære og skulle hjem til Mjøsa en tur. Turen tar over 24 timer med buss og tog.
Turen til Fauske gikk fint. Jeg fikk billett og sovevognsplass på toget. Så gikk jeg og satte meg på toget og tok en velfortjent røyk. Der satt jeg og flørtet med fire pene jenter en times tid. Så fant jeg ut at det nok var best å gå og legge meg.
Da jeg tok opp døra til sovekupéen, lå det ei virkelig fin snelle og leste i et blad. Først trodde jeg det var fordi jeg hadde gått feil. Men så oppdaget jeg at det hadde jeg ikke.
Vi diskuterte billettene med konduktøren. Han hadde ikke flere ledige køyer på toget, så vi ble enige om at jeg skulle ta køya over jenta, som hadde køya mi. Konduktøren satte seg imot, men han måtte gi seg til slutt.
Jeg begynte å kle av meg til jeg stod i underbuksa. Den var type militær under sommerkort. Jenta presenterte seg som Jane, 19 år, og hun syntes den var veldig morsom. Hun lo og kalte den ballong de luxe uten strikk i livet.
Andre flause kom da jeg skulle krabbe opp i køya, for da forsvant selvsagt underbuksa ned på gulvet. Jeg ble hengende mellom køyene uten underbukse, og hun fikk fritt syn til pikken min. Noe hun heller ikke var sen med å kommentere.
Hun tok rundt den med den ene hånden.
Den stivnet selvsagt med en gang som på kommando rett.
Jeg stod der som nagla fast til gulvet. Jeg kjente at hun dro forhuden tilbake og begynte å ronke meg, noe jeg ikke hadde noe imot.
Så klemte hun forsiktig på testiklene mine mens hun kom seg opp på kne. En munn sluttet seg rundt pikken min.
Munnen hennes har jeg ikke kjent maken til ennå. Hun kunne virkelig bruke den. Jeg kjente at jeg ble sugd, og det tok ikke lange stunden før jeg måtte la det gå.
Det satte hun pris på, og hun tok det rett i munnen og sugde videre til hun var sikker på at hun hadde fått alt. Da var den slapp og hang i hånden hennes.
Så sa hun det var min tur til å slikke og suge henne. Noe jeg ikke hadde noe imot. Da jeg bøyde meg ned og skulle krabbe inntil henne, oppdaget jeg at hun var naken. En rød dusk krøllet seg frem mellom bena hennes.
Jeg la meg til rette og sugde og slikket av hjertens lyst.
Hun var veldig bløt og smakte godt. Jeg ga både brystvortene og dusken en herlig omgang. Mens jeg gjorde det, stønnet hun og bar seg.
Plutselig kjente jeg at hun strammet lårene hardt sammen, og så gikk det for henne. Jeg ble nesten kvalt før hun slappet av igjen etter orgasmen.
Pikken min stod igjen, og hun ville suge mer. Hun bad meg om at jeg skulle legge meg på ryggen. Så skulle hun gjøre noe godt for meg.
Jeg gjorde som hun sa, og hun satte seg mellom bena mine og begynte å runke meg for annen gang. Det var det beste jeg noen gang har vært med på. Det tok ikke et minutt før jeg kom som en foss. Jeg sendte det rett opp i håret hennes.
Etter dette tok vi en røyk før vi fortsatte.
Da jeg skulle putte den på plass i henne, tok hun hendene ned og styrte den inn. Straks hodet var inne, var det som jeg ble sugd rett inn i henne. Fitta hennes var som et dragsug.
Jeg ble formelig sugd lenger og lenger inn for hvert støt.
Hun var helt vill under meg. Da hun kom, gikk hun opp i bru. Jeg hadde mer enn nok med å holde meg fast for ikke å bli kastet av. Etter dette måtte jeg ta henne bakfra, og mens jeg gjorde det, holdt jeg rundt brystene hennes.
Hun var like vill nå også. Da hun kom, skrek hun rett ut.
Jeg var sikker på at hun måtte vekke hele toget. Men gudskjelov kom det ingen.
Vi fortsatte med henne øverst. Da satte hun seg nedpå staken, og den gled sakte inn i henne. For nå tok hun seg veldig god tid. Lenge etterpå satte hun i med et veldig tempo. Det var veldig fint å se på henne mens hun satt der og husket opp og ned. Brystene hennes hoppet i takt med toget.
Så senket jeg blikket lenger ned og så at pikken forsvant opp i den røde dusken og inn i henne. Hun hadde underlivsmuskler jeg aldri har kjent maken til senere. Da jeg rettet opp blikket og prøvde å fange inn de brune brystvortene hennes, klarte jeg ikke å holde meg lenger.
Men like før jeg kom, hadde hun også kommet, enda villere enn noen gang før.
Etter dette var det siste vi hørte Mo i Rana. Deretter våknet vi ikke før Trondheim. Lenger gikk ikke toget, så vi måtte bare få på oss og komme av toget.
Hun bodde i Trondheim og inviterte meg hjem til hybelen sin. Gjett hvem som ble med dit! Vi tok den første taxien vi fant, reiste dit og tok reprise omtrent med en gang. Det ble bare enda bedre sammen med henne.
Jeg kom for sent tilbake til leiren og fikk 20 dager vaktarrest. Men det var hun verdt.